Пандемія внесла свої корективи в бізнес і тепер ми можемо спостерігати, як більшість магазинів одягу та взуття, навіть ті, які раніше надавали лише мізерні знижки, змушені пропонувати знижки більше 50% із-за простою. В інтернет-магазині відомої американської фірми Tommy Hilfiger влаштовуються розпродажі зі знижками 75-80%.

Літній сезон зараз проходить приблизно в такому форматі з-за COVID-19 і продавцям необхідно розпродавати колекції з величезними запасами товару, щоб хоч що-небудь заробити.

Лідія Маркова, яка є маркетологом і керівником агентства MPR Communications Group і простору українських дизайнерів Designer's Room в ТРЦ Art Mall, розповіла про те, що подібні знижки є єдиним способом оживити продажі.

Зараз немає особливо чіткого плану для індустрії — що робити і як працювати. Адже з коронавірусом, який прийшов, багато фабрик перейшли на пошиття захисних масок і костюмів, а це в нинішній час може викликати затримки в постачанні. Та й вічно мінливий курс долара в Україні вносить свої корективи і немає чіткого розуміння про вартість, яку необхідно вказати на ціннику будь-якого товару.

Щорічної та популярної “Чорної п'ятниці” в цьому році не буде, про що повідомили Walmart і Target, так як подібні заходи з рекордними знижками та величезною кількістю людей — небезпечні.

"Чорна п'ятниця", фото: fototips

Популярні новини зараз

Україна може поринути у темряву: енергетики заговорили про блекаут

Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються

Готуйте гаманці: українцям за лічені дні підвищать тарифи на комуналку, що подорожчає

Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень

Показати ще

Позбавлення від залишків

Єдиним і вимушеним рішенням необхідно було скористатися українським магазинам після виходу з карантину. І мова зараз йде про масові розпродажі, які необхідні для виплати боргів за оренду і зарплатню. Час для продажу весняно-літньої колекції було упущено і реалізувати ці речі за повною ціною неможливо. До того ж, карантин вдарив і по простим українцям, купівельна спроможність яких була знижена.

Деякі продавці ухитряються і дозволяють собі спочатку завищити ціну на товар, і вже потім робити на нього знижку, створюючи при цьому шалені знижкові відсотки в розмірі 70-80 одиниць. І через це, можливо, є деяка вигода купівлі товару відразу в інтернет-магазині відомого бренду, де це може виявитися дешевше, ніж в Україні.

І радіти залишилося недовго, так як на думку експертів, осінньої і зимової розпродажі з великими знижками очікувати не варто.

Традиційної “Чорної п'ятниці” не буде

Індустрія моди похитнулася ще в початку цього року, в лютому, коли відбувається безліч модних показів і виробляються замовлення на осінньо-зимову колекцію наступного року. Однак усе буде продаватися в менших кількостях, так як багато хто займався виробництвом захисних костюмів і масок, а якісь швейні фабрики закривалися на карантин.

Голова Української торговельної гільдії Євгенія Локтіонова повідомила: “До цих пір незрозуміло, яким буде новий сезон. Багато варіантів, які залежать від ситуації з коронавірусом. Підуть діти в школу, а студенти в університети, або ж з осені знову посилять карантин. Якщо карантин буде таким, як зараз, а навчальний рік почнеться не дистанційно, то нові колекції будуть затребувані”.

Зараз всі дії відбуваються на дотик, адже незрозумілі наслідки того чи іншого рішення. Однак будь-яких нечуваних знижок зі старту не буде, а ціни можуть зрости. Це один із секретів українських рітейлерів — завищувати ціни і потім роблячи знижки, залучаючи клієнтів і не втрачаючи при цьому прибуток.

Традиційна “Чорна п'ятниця”, швидше за все, проходитиме в онлайн-режимі, щоб не збирати у своїх магазинах натовп людей, а разом з ними контролерів, які стежать за дотриманням карантинних обмежень.

Прості речі будуть в моді

Люди створили попит на базовий, простий одяг. Індустрія зазнає кардинальні зміни. Сидячи на карантині, запитів на пошук домашнього одягу стало більше у чотири рази, а тренувальні штани стали продаватися на 60% більше. При цьому традиційна мода зазнала обвал інтересу на 18-30%.

Карантин також допоміг зробити вибір на користь онлайн-продажів, що й підхоплюють українські підприємці, і розвиток напрямку товарів для дому, попит на які зріс під час пандемії. Серед таких, крім одягу, можна виділити постільну білизну, всілякі килими або трикотаж.

Нагадаємо, в Запоріжжя супермаркет попався на мерзенній схемі.

Як повідомляв "Знай.uа", гаряча українська Кардашьян влаштувала примірку посеред вулиці.

Знай.uа писав про те, як в супермаркеті дурять покупців на касі самообслуговування.